3. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji odbędzie się 24-25 listopada 2021 r. Wydarzenie jest platformą dialogu sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji oraz przedstawicieli rządu i administracji państwowej. Tegoroczna edycja zostanie zrealizowana w formule hybrydowej, która połączy tradycyjne spotkanie w hotelu The Westin Warsaw z aktywnością na dedykowanej platformie ONLINE.
Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to unikalne wydarzenie na konferencyjnej mapie Polski. Liderzy branży przeanalizują aktualne trendy i wyznaczą strategiczne kierunki rozwoju sektora handlu. W ramach bloku inauguracyjnego prelegenci skomentują nową odsłonę polskiego handlu. Omówione zostaną komponenty biznesu w świecie gwałtownych zmian i szybkich decyzji m.in. handel 5.0, czyli nowy ekosystem handlowy w przekształconym otoczeniu legislacyjnym, sieci handlowe w czasach pandemii i zachodzących zmian gospodarczych, inflacja i sytuacja gospodarcza w Polsce.
Następnie przeanalizowane zostaną nowe zachowania, potrzeby, marki i modele biznesowe w kontekście innowacyjności wyzwolonej w dobie pandemii. Kolejny panel przedstawi e-commerce jako lidera zmian. Blok tematyczny Customer Journey: Klient w centrum zainteresowania poświęcony zostanie preferencjom oraz zmianom zachowań zakupowych klientów. Eksperci rozważą także trendy sprzedażowe 2022: strategie i narzędzia wsparcia sprzedaży i promocji. Drugi dzień Kongresu rozpocznie się od dyskusji na temat zielonej przyszłości sektora handlowego – wyzwań, dobrych praktyk i proekologicznego podejścia branży retail do zielonego trendu. Nie zabraknie również tematów dotyczących kanałów dystrybucji i logistyki oraz rynku pracy w polskim handlu.
W gronie prelegentów 3. Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji swój udział potwierdzili:
- Tomasz Chróstny, Prezes, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
- Anita Błaszczak, Redaktor, Rzeczpospolita
- Mateusz Boruta, Dyrektor Zarządzający, ECR Polska, Lean & Green & Navigor
- Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu, Organic Market
- Magdalena Dziewguć, Country Director, Google Cloud Polska
- Marta Florczak, Członek Zarządu, Lidl
- Piotr Frankowski, Dyrektor, SAS Institute
- Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Future
- Łukasz Gębka, Prezes Zarządu, Farma Świętokrzyska
- Krzysztof Hyżyk, Commercial Director, Maspex Food
- Andrzej Izraelski, Członek Zarządu, PSH Lewiatan
- Guillaume Jonglez, Senior Director Retail Transformation EMEA, Oracle
- Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
- Sebastian Kaczmarski, Central Fulfilment Operations Manager, IKEA Retail
- Joanna Kalinowska, Sales & Marketing Manager, JYSK
- Joanna Kasowska, Dyrektor Jakości i Standardów Zarządzania Żywnością, Żabka Polska
- dr Krzysztof Korus, Partner, DLK Legal Korus sp.k.
- Tadeusz Kościński, Minister Finansów
- Krzysztof Kośmider, Head of SAP Retail, Accenture
- Marcin Kowalczyk, Kierownik Zespołu Klimatycznego, WWF Poland
- Dariusz Kowalczyk, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu, OBI
- Artur Kupczunas, Co-CEO, Saule Technologies
- Agata Kwiek, Kierownik ds. Komunikacji, JTI
- Marcin Langowski, Członek Zarządu, Pepco
- Krzysztof Łapiński, Ekspert Government Affairs
- Paweł Ławecki, Wiceprezes Zarządu, Chmura Krajowa
- Piotr Łobaczewski, Client Director, Marketing Cloud Solutions, Salesforce Poland
- Anne Magré, Członek Zarządu, E.Leclerc
- Marcin Mendruń, Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Jeronimo Martins Polska
- Michał Nowaczyk, Członek Zarządu ds. Administracji/CFO, Lidl
- Małgorzata Piekarska, Dyrektor Konceptów Klienta i Innowacji, Auchan Retail Polska
- Michał Pieprzny, Współprzewodniczący Rady Programowej RetailTec Congress, Country Leader, SAS Poland
- Beata Podleśna-Gumkowska, Segment Director, Allegro
- Mirosław Proppé, Prezes Zarządu, WWF Poland
- Prof. Konrad Raczkowski, Dyrektor Centrum Gospodarki Światowej, UKSW
- Krystyna Radkowska, Prezes Polskiej Izby Żywności Ekologicznej Koalicja na Rzecz Bio
- Dominik Regan, Senior Director, Logistics Applications, Oracle
- Barbara Rogala, Climate Journalist, 300GOSPODARKA
- Rafał Rudzki, Dyrektor ds. ESG, Żabka Polska
- Anita Ryng, Country Communication Manager/Dyrektorka ds. komunikacji, IKEA Retail Polska
- Michał Sacha, Członek Zarządu, Dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych, Carrefour Polska
- Piotr Sędziak, Członek Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, Ekspert PSME, Managing Director, Orbico Supply
- Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub Grupy BNP Paribas
- Aleksander Skałka, Marketing Automation Strategy Director, Salesmanago
- Andrzej Skubiszewski, Prezes Zarządu, JTI
- Kamil Smuga, VP & CTO, Limitless Technologies
- Olga Sobieraj, Konsultantka biznesowo – marketingowa
- Barbara Sobkowiak, Data Science Manager, Britenet
- Mateusz Staniszewski, Dyrektor Centrum Dystrybucyjnego – Prokurent, Kaufland Polska
- Tomasz Starczynowski, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu, OBI
- Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna Magazynu “Handel”, VFP Communications, VPF
- Krzysztof Ślęczka, CG&S Clients Cluster Lead, Accenture
- Robert Telus, Przewodniczący Sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Sejm RP
- Karol Tokarczyk, Analityk gospodarczy, Polityka Insight
- Łukasz Turczyński, Global Accounts & SME Market Sales Director, Inpost
- Jakub Tyczkowski, Prezes Zarządu, Rekopol
- Anna Walkiewicz, Head of Sales, SAS
- Wojciech Wieroński, Managing Director Finance, MediaMarktSaturn Polska
- Marek Wieteska, CEO, SelfMaker
- Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu, Lidl Polska
- Andrzej Wojciechowicz, Expert sektora, FMCG
- Dominik Wolski, Dyrektor Działu Prawnego, Chief Compliance Officer, Jeronimo Martins Polska
- Przemysław Wójcicki, Global Sales Director, SelfMaker
- Karolina Zajdel-Pawlak, Managing Director, NielsenIQ
- Marek Złakowski, Dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji, Jeronimo Martins Polska
- Katarzyna Zubrzycka, Head of Merchant and Acquirer CEE, Visa
Kongres skierowany jest do prezesów oraz przedstawicieli kluczowych międzynarodowych sieci handlowych, detalistów, hurtowników i dystrybutorów, zarządców i najemców centrów handlowych, koncernów FMCG oraz kadry zarządzającej wdrażaniem nowych technologii w branży. Wydarzenie skierowane jest także do dostawców rozwiązań technologicznych i usług dla retailu, osób zajmujących się marketingiem w branży handlowej, przedstawicieli firm świadczących usługi finansowe, analityków oraz przedsiębiorstw zajmujących się logistyką i dystrybucją. Spotkanie stanowi niepowtarzalna okazję do dialogu z przedstawicielami rządu i administracji państwowej oraz zdobycia wiedzy o zmianach systemowych, czekających branżę handlową u samego źródła.
Organizatorami Kongresu są Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji oraz MMC Polska.
Więcej informacji i rejestracja: www.dystrybucja.pl
Zasady bezpieczeństwa: www.dystrybucja.pl/bezpieczny-kongres