3. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji odbędzie się 24-25 listopada 2021 r. Wydarzenie jest platformą dialogu sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji oraz przedstawicieli rządu i administracji państwowej. Tegoroczna edycja zostanie zrealizowana w formule hybrydowej, która połączy tradycyjne spotkanie w hotelu The Westin Warsaw z aktywnością na dedykowanej platformie ONLINE.
Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to unikalne wydarzenie na konferencyjnej mapie Polski. Liderzy branży przeanalizują aktualne trendy i wyznaczą strategiczne kierunki rozwoju sektora handlu. W ramach bloku inauguracyjnego prelegenci skomentują nową odsłonę polskiego handlu. Omówione zostaną komponenty biznesu w świecie gwałtownych zmian i szybkich decyzji m.in. handel 5.0, czyli nowy ekosystem handlowy w przekształconym otoczeniu legislacyjnym, sieci handlowe w czasach pandemii i zachodzących zmian gospodarczych, inflacja i sytuacja gospodarcza w Polsce.
Następnie przeanalizowane zostaną nowe zachowania, potrzeby, marki i modele biznesowe w kontekście innowacyjności wyzwolonej w dobie pandemii. Kolejny panel przedstawi e-commerce jako lidera zmian. Blok tematyczny Customer Journey: Klient w centrum zainteresowania poświęcony zostanie preferencjom oraz zmianom zachowań zakupowych klientów. Eksperci rozważą także trendy sprzedażowe 2022: strategie i narzędzia wsparcia sprzedaży i promocji. Drugi dzień Kongresu rozpocznie się od dyskusji na temat zielonej przyszłości sektora handlowego – wyzwań, dobrych praktyk i proekologicznego podejścia branży retail do zielonego trendu. Nie zabraknie również tematów dotyczących kanałów dystrybucji i logistyki oraz rynku pracy w polskim handlu.
W gronie prelegentów 3. Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji swój udział potwierdzili:
- Tomasz Chróstny, Prezes, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
 - Anita Błaszczak, Redaktor, Rzeczpospolita
 - Mateusz Boruta, Dyrektor Zarządzający, ECR Polska, Lean & Green & Navigor
 - Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu, Organic Market
 - Magdalena Dziewguć, Country Director, Google Cloud Polska
 - Marta Florczak, Członek Zarządu, Lidl
 - Piotr Frankowski, Dyrektor, SAS Institute
 - Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Future
 - Łukasz Gębka, Prezes Zarządu, Farma Świętokrzyska
 - Krzysztof Hyżyk, Commercial Director, Maspex Food
 - Andrzej Izraelski, Członek Zarządu, PSH Lewiatan
 - Guillaume Jonglez, Senior Director Retail Transformation EMEA, Oracle
 - Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
 - Sebastian Kaczmarski, Central Fulfilment Operations Manager, IKEA Retail
 - Joanna Kalinowska, Sales & Marketing Manager, JYSK
 - Joanna Kasowska, Dyrektor Jakości i Standardów Zarządzania Żywnością, Żabka Polska
 - dr Krzysztof Korus, Partner, DLK Legal Korus sp.k.
 - Tadeusz Kościński, Minister Finansów
 - Krzysztof Kośmider, Head of SAP Retail, Accenture
 - Marcin Kowalczyk, Kierownik Zespołu Klimatycznego, WWF Poland
 - Dariusz Kowalczyk, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu, OBI
 - Artur Kupczunas, Co-CEO, Saule Technologies
 - Agata Kwiek, Kierownik ds. Komunikacji, JTI
 - Marcin Langowski, Członek Zarządu, Pepco
 - Krzysztof Łapiński, Ekspert Government Affairs
 - Paweł Ławecki, Wiceprezes Zarządu, Chmura Krajowa
 - Piotr Łobaczewski, Client Director, Marketing Cloud Solutions, Salesforce Poland
 - Anne Magré, Członek Zarządu, E.Leclerc
 - Marcin Mendruń, Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Jeronimo Martins Polska
 - Michał Nowaczyk, Członek Zarządu ds. Administracji/CFO, Lidl
 - Małgorzata Piekarska, Dyrektor Konceptów Klienta i Innowacji, Auchan Retail Polska
 - Michał Pieprzny, Współprzewodniczący Rady Programowej RetailTec Congress, Country Leader, SAS Poland
 - Beata Podleśna-Gumkowska, Segment Director, Allegro
 - Mirosław Proppé, Prezes Zarządu, WWF Poland
 - Prof. Konrad Raczkowski, Dyrektor Centrum Gospodarki Światowej, UKSW
 - Krystyna Radkowska, Prezes Polskiej Izby Żywności Ekologicznej Koalicja na Rzecz Bio
 - Dominik Regan, Senior Director, Logistics Applications, Oracle
 - Barbara Rogala, Climate Journalist, 300GOSPODARKA
 - Rafał Rudzki, Dyrektor ds. ESG, Żabka Polska
 - Anita Ryng, Country Communication Manager/Dyrektorka ds. komunikacji, IKEA Retail Polska
 - Michał Sacha, Członek Zarządu, Dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych, Carrefour Polska
 - Piotr Sędziak, Członek Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, Ekspert PSME, Managing Director, Orbico Supply
 - Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub Grupy BNP Paribas
 - Aleksander Skałka, Marketing Automation Strategy Director, Salesmanago
 - Andrzej Skubiszewski, Prezes Zarządu, JTI
 - Kamil Smuga, VP & CTO, Limitless Technologies
 - Olga Sobieraj, Konsultantka biznesowo – marketingowa
 - Barbara Sobkowiak, Data Science Manager, Britenet
 - Mateusz Staniszewski, Dyrektor Centrum Dystrybucyjnego – Prokurent, Kaufland Polska
 - Tomasz Starczynowski, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu, OBI
 - Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna Magazynu “Handel”, VFP Communications, VPF
 - Krzysztof Ślęczka, CG&S Clients Cluster Lead, Accenture
 - Robert Telus, Przewodniczący Sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Sejm RP
 - Karol Tokarczyk, Analityk gospodarczy, Polityka Insight
 - Łukasz Turczyński, Global Accounts & SME Market Sales Director, Inpost
 - Jakub Tyczkowski, Prezes Zarządu, Rekopol
 - Anna Walkiewicz, Head of Sales, SAS
 - Wojciech Wieroński, Managing Director Finance, MediaMarktSaturn Polska
 - Marek Wieteska, CEO, SelfMaker
 - Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu, Lidl Polska
 - Andrzej Wojciechowicz, Expert sektora, FMCG
 - Dominik Wolski, Dyrektor Działu Prawnego, Chief Compliance Officer, Jeronimo Martins Polska
 - Przemysław Wójcicki, Global Sales Director, SelfMaker
 - Karolina Zajdel-Pawlak, Managing Director, NielsenIQ
 - Marek Złakowski, Dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji, Jeronimo Martins Polska
 - Katarzyna Zubrzycka, Head of Merchant and Acquirer CEE, Visa
 
Kongres skierowany jest do prezesów oraz przedstawicieli kluczowych międzynarodowych sieci handlowych, detalistów, hurtowników i dystrybutorów, zarządców i najemców centrów handlowych, koncernów FMCG oraz kadry zarządzającej wdrażaniem nowych technologii w branży. Wydarzenie skierowane jest także do dostawców rozwiązań technologicznych i usług dla retailu, osób zajmujących się marketingiem w branży handlowej, przedstawicieli firm świadczących usługi finansowe, analityków oraz przedsiębiorstw zajmujących się logistyką i dystrybucją. Spotkanie stanowi niepowtarzalna okazję do dialogu z przedstawicielami rządu i administracji państwowej oraz zdobycia wiedzy o zmianach systemowych, czekających branżę handlową u samego źródła.
Organizatorami  Kongresu są Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji oraz MMC Polska.
Więcej informacji i rejestracja: www.dystrybucja.pl 
Zasady bezpieczeństwa: www.dystrybucja.pl/bezpieczny-kongres